Poskytované služby

Dodací lhůty - kancelářský a bytový nábytek a ostatní

V současné době jsou u standardně nabízeného sortimentu termíny dodání dle rozpisu, pokud Vámi vybraný sortiment není na skladě.

Italský kancelářský nábytek 4 - 6 týdnů
Kancelářský nábytek SMART 4 týdny
Kancelářský nábytek INTER 1 - 2 týdny
Bytový nábytek BoConcept (Dánsko) 6 - 8 týdnů
Sektorové kuchyně 4 - 6 týdnů
Kancelářské židle a křesla 1 - 3 týdny
Křesla (24 hodinová zátěž) 6 - 8 týdnů
Podlahové krytiny 1 - 3 týdny
Žaluzie 1 týden
Markýzy 1 - 3 týdny

Kancelář do 48 hodin

Naše společnost drží skladové zásoby konkrétního typu kancelářského nábytku, proto je možné vybavit Vaší kancelář do 48 hodin od obdržení písemné objednávky. Požadovaný interiér vybavíme komplexně a na klíč včetně úklidu.

Italský kancelářský nábytek :
TEAM, TEAM METAL - v materiálovém provedení : PE, RV
STYLE - v materiálovém provedení : ML

Český kancelářský nábytek INTER ve vybraných materiálových provedeních.

Koberce (podlahářské práce) - výběr z více než 80 barevných a materiálových provedení.

Kancelářský sedací nábytek - ve standardním provedení výběr z 18 barevných provedení.

Žaluzie - horizontální a vertikální, výběr ze vzorníku.

Záruční doba

Společnost INTERIA MOST klade veliký důraz na kvalitu nabízených produktů.

Můžeme si dovolit nabídnout Vám následující záruční doby:

Italský kancelářský nábytek 5 let
Kancelářský nábytek SMART 5 let
Kancelářský nábytek INTER 3 - 5 let
Bytový nábytek BoConcept (Dánsko) 2 roky
Sektorové kuchyně 3 roky
Kancelářské židle a křesla 2 - 5 let
Křesla (24 hodinová zátěž) 3 roky
Podlahové krytiny 2 - 5 let
Žaluzie 2 roky
Markýzy 2 - 5 let

Záruční a pozáruční servis

Je pro nás samozřejmostí, že pro Vás zajistíme záruční a pozáruční servis na veškerý námi dodávaný sortiment.

.. více ke stažení

Doprava

Vozový park naší společnosti Vám zajistí bezproblémovou dopravu produktů na místo určení.

Montáž vlastním montážním týmem

Tato služba vysoké kvality Vám zaručí, že nábytek i jiný sortiment bude zkompletován ve Vašich prostorách profesionálním týmem našich montážníků. Po provedení montáže je předán interiér uklizený, včetně odvozu a likvidace obalů.

Architektonické studio

Společnost INTERIA MOST Vám nabízí v rámci návrhů a realizaci zakázek projekční službu architekta.

Výroba atypů

Výroba atypických dílů dle Vašich požadavků a Vámi dodané výkresové dokumentace je pro naší společnost samozřejmostí. Dodací termíny jsou vždy individuálně konzultovány v závislosti rozsahu zakázky.

Garance jakosti a certifikace

Společnost INTERIA MOST Vám garantuje hygienickou nezávadnost kancelářského a sedacího nábytku, doloženou atestem SZÚLP a státní zkušebnou ČR. Kancelářský nábytek je certifikován a schválen pro podmínky Evropské unie a má certifikaci na ISO 9002 i certifikát o shodě pro EU CISQ.

Pojištění společnosti

Naše společnost je pojištěna na odpovědnost za škodu způsobenou činností společnosti a jejich zaměstnanců na částku plnění do 5.000.000,-- Kč

Presentační CD ROM

V případě Vašeho zájmu Vám obratem zašleme prezentační CD - ROM, který obsahuje prezentaci veškerého námi dodávaného sortimentu.